8 Kasım 2010 Pazartesi

Şu saçımın başına gelenler...:(

    Evet başlıkta yazdığım gibi saçımın başına bu hafta gelmeyen kalmadı...suçlu ben miyim saçımmı yoksa aldığım boya yada boyalarmı bilemedim. bu hafta bir görüşmeye çağrıldım hadi dedim kendime bir çeki düzen vereyim tabi düzene saçımla başladım görüşmeden bir gün önce akşam aldım boyayı saçımı bir güzel boyadım aldığım renk kahve yarım saat beklettim fazla koyu olmasın yıka sonra kurut bir de ne göreyim saçım simsiyah iğrenç bir renk hemen babamı aradım gelirken bana nolurrr açık renk bir boya al die tabi babamda küllü açık sarı almış yarım saat arayla onu sürdüm hafif bir açıklık az da olsa belli oluyodu neyse ole görüşmeye gittim ama gidene kadar yolda halkımın nabzını tutuyorum saçıma bakan ne düşünüyo adamların işi yok saçımımı düşünüyo ama işte insanın başına gelmeye görsün neyse çıktıktan sonra hemen bir kozmetikçiye boya almaya... saolsun orada çalışan bayan beni pek bir motive etti ne renk boya alırsam düzelir dediğimde saçında mavi yeşil renkler var hafifte sarı bunu ne açar bilemedim dedi:)eee madem bilemedin bende bir sarı alayım en açığından boyadım yine bu sefer aralara hoşgeldin sarı gökkuşağı bir kafa ile dolaştım bir kaç gün inat ettim ben bu işi çözecem die ama olmadı yolda yürürken kuaför dükkanın önünden geçtim bi de ne göreyim boya 10 TL yuppiii hadi gir içeri oturdum koltuğa kadın geldi saçıma önerdiği renkleri soledi ne olacak sonuç dediğimde bunun daha koyusu demezmi eee bende kurtulmaya çalışıom kaç gündür peruk gibi dolaşıom ee o zaman saçına bir kaç işlem yapılacak orielle açıp boyayı atarız dedi tmm dedim ama işte 85 TL ohaaa 10 TL ye nolduu ben cimrilik yapıp kendim boyadım ama o parayı bir güzel yine ödedim ama sonuç güzel oldu saçım saçım olalı böyle eziyet görmedi ben ki bu kadar saç boyayan insan değildim ama birkaç günde orieli de hesaba katarsak 5 kere boyandı ama akıllandım bir daha mı elimi bile sürmem...

2 yorum:

  1. yihahahhahaa koptum ya halkının nabzını tutman ayrıca koparttı beni ayyy tutamıyorum zamanı yazık saçlarına yaaa ama sonuç güzelse yaşanan çile mübahtır:)hihihihih

    YanıtlaSil
  2. :):) sonuç güzel ama o sonuca gelene kadar yaşadıklarım cabası artık cefasınıda saçlarım sürdü sefasını da şu an sürüyor

    YanıtlaSil