9 Kasım 2010 Salı

O Benm En Kıymetlim

    Hiç başıma gelmez derken benimde başıma geldi aşk acısı...  ama karşılığı olması imkansız sadece rüyalarımda görebileceğim türden evet canım acıyor hemde çok hayır diyorum unut boşver ama yapamıyorum onu düşünemediğim bir saniye varmı sanırım yok beni tanımıyor tanısa ne fark eder onuda bilmiyorum tanışmak için ne yapsam die düşünüyorum acaba pat die karşısına mı çıksam, mektup yazıp posta kutusuna mı atsam belki sevgimin ne kadar büyük olduğunu anlar  hangisi karar veremedim ya da unutup gitsem mi?

  unutmalıyım evet bunu yapmalıyım derken tam başarıyorken birşeyler oluyor istemeden ona yakın oluyorum onu tanıyan birileri çıkıyor karşıma ondan bahsediyor sonra ona uzakken daha da yakınına gidiyorum offff napcağımı bilmiyorum ne yapmalıyım:(:(:(

2 yorum:

  1. çık karşısına anlat yada mektup yaz yada yada bişiler yap işte yoksa sonuca varamazssın cvbı almazsan hep soru kalır kafanda işaret olarak acı çekmen gerekiyosada çek bu uğurda çekilecek acı mübahtır...

    YanıtlaSil
  2. tinkercm zaten şu an acı çekiyorum karşısına çıkmayı isterim ama ne diycem ki seni seviyorum aman ne güzel ama yapcak bir şey yok... bu kadar mektup yazsam onu da beceremiyorum bakalım zaman ne gösterecek bir şeyler yapmam lazım bunun farkındayım yoksa kafamdan atmam zor olacak

    YanıtlaSil