8 Aralık 2010 Çarşamba

  iki gündür teyzemdeyim buradaki işlerimi halletmek için geldim ama şu iki gün baya bir dolu geçti.. dün kuzenimde kaldım akşam yemek yee küçük osmanı izle sonra dvd aldık gece film izleyelim die melekler şehri romantik bir film aslında romantik filmleri pek sevmem, aşka dair hiçbir şeyi sevmezdim ama şimdi tam tersi durumdayım aşka dair herşeye varım...:)
Neyse sabah teyzeme geçtim kuzenimin eşinin iş görüşmesine gitmesi lazım kızını bana bıraktı daha 1 yaşında gitmedende mamasını yiyip uyutmamı rica etti tmm dedim
ama olay bundan sonra başladı....
ilk başta hanımefendinin canı puding istedi bi güzel yedirdim annesi 4 gibi uyutmamı rica etti.
vakit geldi ama uyutmadan önce mama yemesi lazım anası nasıl yapacağımı anlattı sütü ısıttım içine 7,8 adet bebe bisküvisi iyice erit sonra çalkala ver:) hepsine birer birer uydum ama bunları yaparken halimi görseniz tam bir komedi hiç bebe maması hazırlamadım ki nerden bileyim...  tabi üçkağıtçı cadı da beni ii yiyo:) biberonu eline verdim ayağıma aldım hem sallayıp uyutcm hemde mamasını yiycek ama mamayı ağzına veriom sıcakkk die bastı yaygarayı çokta ısıtmadım ama allah allah bakıom ılık ama yine de bekletiom acaba bana soğuk ona sıcak mı gelio çocuk psikolojisinide anlamıyorum ki... biraz sonra yine veriom sıcakkk yine bakıom bu sefer soğuk, bide sohbet etmek istio bişiler söylüyor yarısını anlıyorum yarısını  anlamıyom bende uyusun die kedimin bütün hayat hikayesini anlatıp durdum pisi pisilere ayrı bir ilgisi var anlattıkça mutlu oluo...

en sonunda uyku kıvamına girdi mamayıda dayadım içti ama şu uyuması saat tuttum tam 45 dakika ve ben o dakikalarca ninni de ninni mi kedimi mi komşunun küçük oğlunu mu neleri söyledim yavv ne zor çocuk bakmak ama bir o kadar da zevkli bişey :)  annesi geldiğinde yavv dedim bu kızı uyutmak ne zorr mama veriom sıcak dio bakıom soğuk sohbet edip duruo ne iş neyse ki bu onun bir numarasıymış mama yememek için sıcak diomuş, uyumamak için de sohbet ediyomuşş eee anası benden ii tanıyo tabi kızını
ama sonunda kazanan ben oldum uyuttum eee biraz sallamaktan ayaklarım ağrısa da :)

Ama aramızda ayrı bir bağ var ablam benm deyip boynuma sarılınca allahım bende bütün yelkenler suya beni çok seviyo tabi bende onu
en son ona mandallardan ev yaptım:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder