18 Kasım 2010 Perşembe

    Bugünkü falıma bakayım dedim ne yazmışlar pek burçlardan anlamam ama nette dolaşırken bide onu okuyayım modundayım neyse bugün benim için çok hareketli ve bereketli bir günmüş yalan vallahi yalan akşama kadar evde oturdum yedim içtim başkada bişi yapmadım şansım açıkmış para konusunda
ama param yok ki ne parası buu bir yerden beklediğim bir şey de yok ...
   Birlikte olduğum insan hakkında bişi deseler inanıp üzülürmüşüm ulenn biri olsa tamamda kimsede yok kime üzüleyim hee bide böyle davransamda güveni ve ilgisi bitmeyecekmiş vayy beee... yavv şu fallara azcıkta bekarlar için bişi yazsalar olmaz mı ki hepmi sevgilisi olana
 hadi onu da geçtim bu aralar öksürüğüm varmış eee bu doğru öksürüp duruyorum ama falcı bununla yetinmio dio ki bunun sebebi fazla sigara içmemmiş beni benden iyi tanıo... falcım burdan sana sesleniom ben sigara içmem valla da içmem billa da içmem cnm falcım olmuyo böle...birazcık atmadan devamm......

2 yorum: