6 Kasım 2010 Cumartesi

                   BAĞLANMAYACAKSIN
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
“O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.

Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden.
Çok sevmezsen, çok acımazsın.
Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
Senin değillermiş gibi davranacaksın.
Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de
korkmazsın.
Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
Çok eşyan olmayacak mesela evinde.
Paldır küldür yürüyebileceksin.
İlle de bir şeyleri sahipleneceksen,
Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin.
Gökyüzünü sahipleneceksin,
Güneşi, ayı, yıldızları…
Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak.
“O benim.” diyeceksin.
Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan birşeylerin…
Mesela gökkuşağı senin olacak.
İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait
olacaksın.
Mesela turuncuya, ya da pembeye.
Ya da cennete ait olacaksın.
Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın.
Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi,

Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat.
İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak…

3 yorum:

  1. bende tutamıyorum zamanı akıp gidiyo öle körü körüne bağlanıyorum sevdiğime sebepsiz bi şekilde sonra fırtınalar kopuyo içimde ama nafile erkes kendi derdinde sen bağlandığınla kalıyosun zamanda bu süreçte akıp gidiyo ve giden de gidiyo sen hala arkasından bakıp umut ediyosun offf offf çok dertlendim bak şimdi tutamıyorum zamanı...

    YanıtlaSil
  2. ahh be tinkercm bu herkesin başından geçen bir şey maalesef tek diyebileceğim şey zaman herşeyin ilacı tabi o zaman gelene kadar biraz hayattan kopuyorsun ama olsa da olmuyo olmasa da olmuyoo:):)

    YanıtlaSil
  3. evet belkide zaman akıp gitmiştir giden gitmiştir bizde böle mal gibi kalmışızdır haaa...

    YanıtlaSil